Az ötlettől az olvasóig

Magán könyvkiadás lépésről lépésre

Online közvetítés 2020. október 1-től 

Egy új köny elkészítését és magánkiadását nézheted végig az öttettől az olvasóig. Magyarország ismert és sikeres marketing szakemberei segítségével a folyamat összes lépését végignézheted élőben vagy felvételről.

Lépésről lépésre

Mindent látni fogsz

A szemed előtt fogom az új könyvemet megírni, elkészíteni, és magánkiadásban megjelentetni. Felépítem a teljes online marketing folymatot, és elérem, hogy több száz vásárlója legyen a könyvnek. És ezeket a lépéseket Te az elejétől a végéig nézheted. Meg fogom osztani a képernyőmet, és látni fogsz mindent, amit csinálok.

Mit fogsz tanulni?

Z

Pénzügyi tudnivalók egy vállalkozás vagy egy cég indításához.

Z

Jogi tudnivalók. Szerzői jog, kiadással kapcsolatod teendők, adatvédelem, szerződések.

Z

Megmutatom, hogy minimális kezdőtőkével (pár ezer forinttal) is el lehet indítani a könyvkiadást.

Z

Kiderítjük, mi van az emberek fejében, hogyan gondolkodnak, és mire fognak pozitívan reagálni.

Z

Megtervezzük a stratégiát. Azt az utat, amit majd az érdeklődők be fognak járni, és ami nagy részükből vásárlót csinál.

Z

Borítót fogunk tervezni a könyvnek. Megtanítom az alapokat, ami ahhoz szükséges, hogy szép, esztétikus borítót tudj készíteni viszonylag egyszerűen.

Z

Végignézheted, ahogy megtervezem és megírom a könyvet.

Z

Honlapszöveget fogunk írni. A felmérést használva ügyesen megfogalmazzuk az értékesítési szöveget.

Z

Megmutatom, hogyan bérelj tárhelyet a honlapodnak.

Z

A szemed láttára fogok ilyen honlapot készíteni, és közben elmagyarázom, hogy Te hogyan tudod utánam csinálni. Sőt! Kaphatsz hozzá egy oktatóvideót (vásárolt jegytől függően).

Z

Tesztelni fogjuk, hogy melyik cím / borító / honlapszöveg / hirdetés a legeredményesebb.

Z

A közösségi oldalakon fogjuk népszerűsíteni. Facebook, Instagram, Youtube. Közösséget építünk, posztokat írunk és tesztelünk.

Z

Utánajárunk, hol és hogyan tudunk még több vevőt szerezni. (Szórólap? Plakát? Rádióhirdetés? Újsághirdetés?) Az offline is létezik!

Z

CRM (ügyfél- és vásárlás nyilvántartó) szoftver kezelése. Automatizálás.

Z

Bizalomépítés magasfokon. Hogyan tudod elérni, hogy megkedveljenek, megszeressenek, sőt akár rajongjanak érted?

Z

Nyomdák. Melyik legyen? Hogyan tárgyalj? Mire figyelj?

Z

Végül eljuttatjuk a könyvet a könyvesboltokba is.

Z

Író-olvasó találkozók szervezése online vagy offline.

Neked szól, ha…

Z

Ha most írtad/írod a könyvedet, és szeretnél igazi bevételeket az eladásokból.

Z

Ha szakkönyvet írtál, és szeretnéd tudni, hogyan lehet belépő termékként a legjobb stratégiával értékesíteni.

Z

Ha már próbáltál könyvet kiadni, de beletört a bicskád.

Z

Ha még nem próbáltál könyvet kiadni, és nem akarsz költséges zsákutcákat megjárni, valamint hatalmas tanulópénzeket megfizetni.

Z

Ha nincs sok eltapsolni való pénzed, és azonnal eredményesen szeretnél értékesíteni.

Z

Ha nem értesz a honlapkészítéshez és a szövegíráshoz.

Ne nézd, ha…

Q

Tapasztalt marketinges vagy, aki tisztában van az online világ működésével, és tudja, hogy mit, mikor és hogyan vásárolnak az emberek a neten.

Q

Pontosan tudod, hogy milyen stratégia hozza neked a legtöbb bevételt.

Q

Tudod, hogy milyen lehetséges értékesítési megoldások vannak, és azok közül melyik a leginkább neked való.

Q

Tudod, hogyan írj meg egy jó honlapszöveget, és hogyan készíts el egy ütős honlapot.

Q

Ha szerinted a marketing hülyeség.

Teljes megoldás

Az első kipattanó szikrától a sok százezres vagy akár milliós bevételig mutatni fogom, hogy mit csinálok. Látni fogod a számítógépem képernyőjét, ahogy dolgozom, és közben magyarázni fogom, hogy mit miért csinálok. Sikeres és ismert szakembereket fogok bevonni a munkába, és együtt fogok velük dolgozni. Ki fogok térni a lehető legtöbb részletre. A közvetítések alatt kérdezhetsz, és igyekszem minden kérdést megválaszolni. Ehhez hasonló képzést nem találsz jelenleg, ezt garantálom.

Stratégia

Rendet teszünk a fejedben a marketinggel kapcsolatban.

Egyértelmű lesz, hogy mivel kell kezdened, és milyen lépéseken kell végigmenned. Kialakítjuk a stratégiádat, ami a legjobban illik a könyvedhez, a közönségedhez és a személyiségedhez. Erre azért van szükség, mert egy stratégiai terv nélkül, ötletszerűen marketingezve tizedére csökken a hatékonyság. Viszont egy jól összerakott, olajozottan működő online marketing folyamat megállás nélkül hozni fogja neked a vásárlókat.

Látogatók ingyen

Öt különböző forrásból

Megtanulod, hogyan szerezz ingyen értékes látogatókat a közösségi médiákból. Végignézzük a legnépszerűbb közösségi oldalakat, és elmagyarázom, melyikről hogyan tudsz érdeklődőket szerezni.

Facebook hirdetés

A leggyorsabb vevőszerzési lehetőség

Megtanulod, hogyan hirdess nyereségesen a Facebookon, ahonnan villámgyorsan látogatók ezreit hozhatod a honlapra. Azt a hirdetési stratégiát tanítom meg neked, amivel mi könyvek ezreit adtuk el, és amivel elértük, hogy a KÖNYV 2019 konferenciára 1200-an vásároltak jegyet, a KÖNYV 2020 webkonferenciára pedig több mint 6700-an regisztráltak.

Honlap, ami elad!

Itt vérezhet el vagy virágozhat fel az üzleted

Megtanulod, hogyan rakd össze a honlapod szövegét úgy, hogy ne aludjon el tőle a látogató, és ne zárja be az oldalt, hanem felcsillanjon a szeme, és azt érezze: “ez az, ezt akarom”.

Honlapkészítés

Készíts esztétikus honlapokat, amik bizalmat ébresztenek

Elmagyarázom, hogy mik az esztétikus honlapok készítésének alapelvei, és meg is tanulunk honlapot készíteni. Mire a végére érünk, képes leszel bármikor összerakni egy ilyen, vagy ehhez hasonló honlapot, mint ez. Meg fogsz lepődni, hogy mennyire egyszerű ez még akkor is, ha nulláról kezded. 

Stabil tudás garancia

A legfőbb célom ezzel a közvetítéssel az, hogy ne csak elméletet tanulj, hanem lásd az elejétől végéig a folyamatot, és minden egyes lépést külön-külön. Ötletek és inspirációk százait fogod kapni a saját könyvedhez. 

Ki vagyok én, és miért hallgass rám?

Z

16 év online marketing

Első vállalkozásom, egy honlapkészítő szoftver éveken keresztül piacvezető volt Magyarországon.

Z

Több száz ügyfél képzése

Az elmúlt 16 évben több száz ügyfelet képeztem online marketingre, akik közül a tanultak alapján sokan felépítették a sikeres online üzletüket.

Z

1000 fős könyvkonferencia

A 2019. május 25-én megrendezésre került 1000 fős KÖNYV 2019 Konferencia megálmodója, megszervezője és marketingese.

Z

6700 fős webkonferencia

A 2020. május végéig sikerült elérnem, hogy a  KÖNYV 2020 webkonferenciára 6700 fő regisztrált.

Z

Több ezer online könyveladás

A Hogyan lehetsz milliomos fordító és a Hogyan adtunk el 1000 e-bookot egy hónap alatt könyvek eladásaiból több mint 20 millió Ft bevételt értem el.

Négy útból három zsákutca

Több úton is elindulhatsz, ha ki szeretnéd adni a könyvedet, de ezek közül csak egy van, amelyik komolyan vehető bevételt és profitot hoz neked. Nézzük, mik a lehetőségek:

Megkeresel egy vagy több kiadót, de elutasítanak

Ez még nem azt jelenti, hogy rossz a könyved. A Harry Pottert sem az első megkeresett kiadó adta ki. De elutasítást kapni nem igazán felemelő élmény. Ha mindenáron kiadót szeretnél megkeresni, akkor azt is meg fogod tudni, hogyan készülj előre a megkeresésükkel, hogy tárt karokkal fogadjanak.

Egy kiadó vállalja a kiadást, és minden költséget fedez

Ez szokott lenni az az út, amikor boldogság van, örömünnep és pezsgőbontás. De amikor szembesülnek azzal, hogy ez mivel jár, akkor általában lelohad a lelkesedés. Igaz, nem kell fizetned egy fillért sem, de a szerzői jogdíjad nem lesz több, mint 5-8 %. Azt tudnod kell, hogy a kiadó reklámozni sem nagyon fogja a könyvedet. Csak kiteszik a boltokba, aztán ha fogy fogy, ha nem nem. Ha szeretnéd, hogy legyen reklám, akkor azt neked kell fizetned abból a vicces 5-8%-os jogdíjból.

Egy kiadó vállalja a kiadást, és de a költségek egy részét (vagy az összeset) neked kell fizetned

Ezekből szoktak kikerekedni az ehhez hasonló sztorik: “1,5 milliót fizettem a könyvem kiadásáért. Azt ígérték, hogy hirdetni fogják, de csak annyit tettek, hogy kitették néhány könyvesboltba. Összesen 160 példányt adtak el belőle. Ez a kiadásaim felét sem fedezi.” Igaz, itt magasabb lesz a részesedésed az eladásokból, de még mindig neked kell fedeznek a reklámköltségeket.

Megtanulod a magánkiadás összes csínját-bínját, és belevágsz egyedül

Igen, ez ismeretlen terep lehet, és tanulnod kell egy kicsit. Viszont az egyetlen olyan, ahol nem függsz másoktól, és amivel olyan nyereségesek lehetnek az eladásaid, amiből akár meg is tudsz élni. Ez a közvetítés a legjobb lehetőséged arra, hogy az elejétől a végéig átlásd és megértsd a folyamatot. És ráadásul kockázatmentesen. Ha a végére úgy érzed, hogy nem vagy képes egyedül belevágni, akkor visszakapod az árát. Ilyet egy kiadó sem fog neked felajánlani. Ez az az út, ahol nem kell százezres vagy milliós tanulópénzeket fizetned, nem kell zsákutcákat végigjárnod. Ez az út, amin megvalósíthatod az álmaidat.

Amiért a kezdők a leggyakrabban kudarcot vallanak

Egy kezdő író általában nem tudja, hogyan vágjon bele a saját könyve magánkiadásába. Képzeld el ezt úgy, hogy van egy autód, csak alkatrészenként. Mindened megvan hozzá, csak nem tudod, hogy kell összeszerelni. Akármilyen szuperautó, mindegy, hány lóerős, nem fogsz vele eljutni sehova.

Ugyanígy van ez a marketinggel is. Lehet, hogy már sokmindent láttál, pár dolgot meg is tanultál belőle, csak még nem tudod, hogy szerelj össze ezekből egy működő rendszert, ami – hogy az autós példánál maradjunk – ha odataposol neki, akkor feltépi az aszfaltot.

Van aki egész életét leéli úgy, hogy van egy 500 lóerős autója, de mivel nem tudja, hogyan kell összerakni, elindítani és vezetni, ezért még a nagyapjától tanult, idejétmúlt módszerekkel próbálkozik.

Így vannak sokan a marketinggel is. Nézem, hogy mit csinálnak, milyen honlapot készítenek, milyen szöveget írnak, és biztosan tudom, hogy ezek nagy része pénzkidobás, mert páros lábbal tiporja azokat a szabályokat, amik miatt az emberek vásárolnak. A legtöbb honlapon pár javítás kellene, és azonnal elindulnának a könyveladások. Úgy, ahogy István barátommal történt:

István 2019 nyár végén keresett meg, azzal a kéréssel, hogy nézzem már meg a honlapját, mert van egy könyve, amiből a barátok és az ügyfelek szívesen vásárolnak, de a honlapot hiába hirdeti, arról nem rendelnek. Beszéltünk két órát, és elmagyaráztam neki, hogy mik azok a problémák a honlapon, amik miatt nem vásárolnak. Ezeket István kijavította, az útmutatásaim alapján új szöveget írt, és pár hét múlva örömmel írta a Facebookon nekem, hogy folyamatosan érkeznek a könyvrendelések, és az 4900 Ft-os könyvet átlagosan 350-480 Ft-os hirdetési költséggel tudja eladni. Ez volt a pontos válasz:

Ezt be kell vallanom

Jó lenne azt mondani, hogy amihez értem az arannyá változott, amibe belekezdtem, minden sikeres lett. De nem így volt. Kőkemény tanulópénzeket fizettem ki a hibáimért, viszont ezekből megtanultam, hogy mit NEM szabad csinálni. Biztos vagyok benne, hogy csak egy rövid beszélgetés során is legalább három olyan tanácsot tudnék neked adni, amivel százezreket spórolnál.

Az egyik legnagyobb tanulság az volt, hogy nem lesz minden jónak tűnő ötlet sikeres, még akkor sem ha az emberek dicsérik. Ami talán a leghasznosabb ebben a tudásban, amit itt át fogok neked is adni, az az, hogy bármikor fillérekből elindíthatsz egy új üzletet. Nem kell százezreket vagy millókat kifizetned az induláshoz, hogy aztán kiderüljön, hogy mégsem volt olyan jó ötlet. Én ezzel a tudással pár nap alatt el tudok indítani egy új online üzletet, és nem kell fizetnem senkinek, sem szövegírásért, sem honlapkészítésért, sem marketing tanácsokért. Minden megvan, ami szükséges, és ezt fogom neked a közvetítések során bemutatni.

Azt tudod kell rólam, hogy szuperlusta vagyok, és ezért életem jó részében azt tanultam, hogyan lehet a munkát mimimálisra csökkenteni. Ebben vagyok igazán jó. Tudom, hogyan kell automatizálni egy online üzletet. Heti pár óra munkával meg lehet keresni annyi pénzt, amiért mások 40-50 órát dolgoznak. De ez maradjon köztünk. 😉

De ne higgy nekem

Olvasd el azok véleményét, akik már jártak nálam képzésen

Nagyon hálás vagyok neked. A tavalyi workshopod nélkül most sehol sem lennék.
A könyvemből az első 1000 nyomtatott példány kevesebb, mint egy hónap alatt elkelt. E-bookot egyelőre nem tettem fel. Pedig nagy igény lenne rá. Most újabb 1000 példányt nyomtatok. Szóval nagyon úgy néz ki, hogy eszméletlenül beindult a bolt. Már tervezem a 3. kiadást az olvasói észrevételeket és öteleteket felhasználva.
Dérer Zsolt

A boldog házasság nagykönyve c. könyv szerzője

Tudjátok, első könyves íróként elképesztően nehéz elindulni. Az csak egy dolog, hogy van egy jó könyved, az olvasók figyelmét rá is kell irányítani, hogy ez bizony nekik kell. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de nekem egy hatalmas katyvasz volt a fejemben, mit és hogyan csináljak. De tegnap végre rend lett a káoszban. Részt vettem Csatlós Csaba Marketingstratégia workshopján, és minden a helyére került. És nem csak elmagyarázta, hogy ezek a stratégiák, hanem konkrétan személyre szabta nekem, hogy én, aki mesekönyveket írok, hogyan ragadjam meg az olvasók figyelmét, hogy vevő is legyen belőlük. Imádom az ilyen megvilágosodás érzést, ami a workshop után átjárt. Egy szuper stratégiát tudok most már kidolgozni az új és a meglévő könyvre is. Ha a marketinggel kapcsolatban vannak benned kérdőjelek, komolyan mondom el fognak tűnni!

Kőszegi-Arbeiter Anita

A Csenge tündérkertje c. könyv szerzője

Egész nap éreztem a teljes odafigyelést, és a 100% segíteni akarást. Mindenre mutattál példát, nyitottál könyvet, kerestünk megoldást. Zseniális együttműködés volt. Kissé zűrzavaros ötlethalmazzal érkeztem, és egy letisztult, terjengős oldalvázlattal tértem haza, és bizsergett a tenyerem, hogy otthon leüljek, és véglegesre programozzam.

Ezzel a workshoppal egy olyan eladási oldalt kaptunk, amivel már indulás után 2,6%-os konverzióval nyitottunk. Ez olyan, mintha 1000 oldallátogató közül 26 megrendelte volna a könyvet, ami elég jó konverziónak tekinthető.

Friedmann Rita és Friedmann Márton

Az Anya segít a matekban c. könyv szerzője

Elkészült a könyvem és rádöbbentem, túl kevés ehhez a tudásom! Ki tud nekem segíteni? Hatalmas káosz alakult ki bennem, olyan lett az egész számomra mintha a Himaláját kellene megmásznom, felszerelés nélkül! Aztán a véletlen utamba sodorta Csabát, jött a konferencia és workshop! Hirtelen meglett minden felszerelés, amire szükségem volt!

Nagyon sok segítséget kaptam tőle a workshopon, véleményt a könyvemről, a borítóról, az alcím szövegről. Új marketing fogásokat tanultam, új ötletekkel gazdagodtam! Nagyon örülök, hogy részt vehettem ezen a workshopon. Enélkül egészen biztosan nem boldogultam volna! Külön hálás vagyok a kezdőknek szóló extra türelemért! Azóta is bármikor kerestem, azonnal a segítségemre volt!

Mayer Krisztina

A múltban rejlő érzelmek c. könyv szerzője

Tegnap volt szerencsém Csatlós Csaba 6 órás Workshopján részt venni! Az valami fantasztikus volt!!! Sok évi elveszett kavargás után, Csaba stratégiai anyaga telibe talált. Végre vége a zűrzavarnak, a bizonytalan ide-odakapkodásnak. Vége a “végtelenségig kell csinálnom” frusztráló érzésének. Végre összeállt a marketing tevékenység egésze: rend, sorrend, prioritás, megértés és cselekvési késztetés az eredmény! Ma már örömmel és tudva merre hány méter buzogtam, és máris meglepő dolgok történtek. 

Trajtler István

A Soha meg nem válaszolt kérdés c. könyv szerzője

Bónuszok

Választott jegytől függően

Admin szoftver

Segíti a vevők és a vásárlások nyilvántartását

Ez a szoftver a megoldás a káoszra, ami az egyre több és több megrendeléssel óhatatlanul ki fog alakulni. Ki mit rendelt? Ki fizetett már, mikor és mennyit? Kinek lett elküldve a könyv? Kinek lett megírva a számla? Aki még nem fizetett, azoknak menjen automata értesítő. A fizetőknek egy kattintással küldjön e-bookot. Ez a szoftver ezeket megoldja.

Felmérő szoftver

Vajon mi jár a közönség fejében?

Meg fogod tanulni, hogyan derítsd ki, hogy a közönséged milyen szavakkal gondolkodik, milyen vágyai, problémái, félelmei vannak. Ez kiemelkedően fontos lépés, hogy utána olyan szöveget tudj írni, amire oda is figyelnek. Ehhez kapsz egy szoftvert, amivel villámgyorsan el tudod végezni és ki tudod elemezni a felmérést.

E-book (290 oldal)

A magán könyvkiadás mestere

Ez a könyv egy esettanulmány, amiben megmutatom, hogyan adtunk el egyetlen hónap leforgása alatt 1000 új könyvet, teljesen nulláról indulva, 5000 Ft befektetéssel. Részletes útmutatókkal és példákkal, honlap- és hirdetészszöveg sablonokkal.

Oktatóvideók

A honlapkészítés egyszerűbb, mint azt elsőre gondolnád

Kapsz egy oktatóvideó sorozatot, amiben lépésről lépésre megmutatom, hogyan tudsz szebbnél szebb honlapokat készíteni. Mire a végére érsz, képes leszel elkészíteni akár egy ilyen honlapot is, mint ez. 

Ellenőrzőlista

Állítsd össze úgy a honlapod szövegét, ahogy a profik

Ezt az ellenőrzőlistát használom én is, és sok sikeres online vállalkozó. Te is szeretnéd, ha a honlapod ütős lenne, ha a látogatóidnak felcsillanna a szeme, és nem elaltatná őket. Egy jó szövegnek megvan a pontos sorrendje, ami alapján ha összeállítod, akkor a látogatókből érdeklődőt, egy részükből pedig vásárlót csinál.

Szöveggyűjtemény

Szavak és kifejezések, amik átütik az olvasó ellenállását

A szavak változtatják meg a világot. A szavakkal fel lehet emelni vagy sárba lehet tiporni valakit. Lehet untatni vagy a végsőkig fokozni az érdeklődését. Ez a lista fegyver. Amikor a workshopom tanulói először meglátták, ez volt az első kérdés: “ezt mennyiért lehet megvenni?”

Brainstorming

Ahol a legkreatívabbak találkoznak

Október és november hónapban 1-1 alkalommal összeülünk, és egy délutánt arra szánunk, hogy közösen ötletelünk, tervezünk. Egy ilyen brainstorming során több nézőpontból kapsz segítséget, ötleteket. Egy kreatív, konstruktív csapat hatalmas energiával tud feltölteni téged is.

Jegyek és árak

Alapjegy

39.800 Ft
19.900 Ft

R

Online, élő közvetítés

R

A közvetítések felvételei 7 napig bármikor újranézhetők

Prémiumjegy

79.800 Ft
39.900 Ft

Minden az alapjegyből

Szövegírást segítő szöveggyűjtemény

Felmérést segítő szoftver

Vevőnyilvántartó CRM szoftver

E-book (A magán könyvkiadás mestere)

Szövegírás ellenőrzőlista

Honlapkészítés oktatóvideók

VIP jegy

175.000 Ft
87.500 Ft

Minden a prémiumjegyből

Három órás konzultáció

Kis csoportos brainstorming

Nyitás

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

Kérdésed van?

Írj nekünk:

info@kiadomakonyvemet.hu

Vagy hívj!

Számunk:

+36 70 433 87 27

Facebook csoportunk

Ez egy igazán csodás közösség, ahol a tagok segítik egymást, és együtt örülünk egymás sikereinek. Itt nincs trollkodás, ez a béke szigete.

Kattins ide és csatlakozz hozzánk